mandag den 16. april 2012

Monday morning, what to wear?

Sidder i toget på vej hjem til Odense.. Har tilbragt hele min weekend med min dejlige veninde, og den har stået på lækker mad, træning, sushi, biograf, afslapning og en masse hyggesnak! Det har været en helt igennem dejlig weekend i det Københavnske.

Sushi og biograf var min fødselsdagsgave.. Vi var ude og spise på Miao Running Sushi, som bestemt ikke kan anbefales :-P Restauranten var ikke specielt hyggeligt, alt var hvidt og kedeligt (synes sushi skal have en hyggelig atmosfære, selvom det for det meste ikke er så kønt - ellers skal det være mega tjekket) Og stedet var ingen af delene. Hende der ejede restauranten var både tjener, modtager af kunder og tog telefon, plus hun var afrydder og opvasker. (Så ja, vi havde en forvirret dame rendende rundt hele tiden, og vi fik faktisk selv stress af at se på hende) Desuden fik vi aldrig vores saki,zake eller hvad det nu hedder (som var en del af tilbuddet) og da vi måtte smide en sushi ud, fordi jeg ikke kunne lide tun alligevel, havde vi self. bare lagt den på den tallerken hun skal tage med, under det andet skrald. Da hun kom og tog vores tallerkener, løftede hun vores skrald og pegede på sushien og spurgte hvorfor vi ikke ville spise den. Ret anklagende, og vi endte næsten med at sidde og undskylde at vi ikke kunne lide tun.

Nå, men.... Vi gik tidligere fra stedet, og fik ikke spist så meget fordi vi ikke gad være der! Godt jeg havde godt selskab, og vi altid bare kan grine af tingene..

Til gengæld så var Titanic 3D en fantastisk film! Havde aldrig set den før, og det fortryder jeg nu lidt eftersom den var virkelig god. Nu tror man lidt på ægte kærlighed igen ;-)





God mandag ..

MiaMai

Ingen kommentarer:

Send en kommentar