torsdag den 19. april 2012

H&M summerlove ..


Godmorgen .. :-) 

Slet ikke dårligt at vågne op til solskin på sin fridag! 
Sad igår aftes og kiggede lidt på tøj... igen... Og faldt over en masse lækre pastel sager fra h&m. Er blevet helt vild med tanken om, at jeg skal rende rundt i så smukke farver til sommer. Er i med på pastel trenden? :-) 

Jeg besluttede mig derfor for, at lave en lille collage til jer... Kunne bare ikke bestemme mig for, hvilken halskæde jeg synes der var smukkest, hvilken synes i? 

Skal til frisør i dag, og jeg glæder mig virkelig!!! Har været så træt af min udgroning x-( Og så skal jeg helt sikkert et smut forbi h&m efter .. Min veninde sagde forresten igår at "h&m er guds gave til fattige studerende eller folk uden penge" Haha.. Jeg kan kun give hende ret!

Ha' en fantastisk torsdag!

 MiaMai


Ingen kommentarer:

Send en kommentar